WE BIEDEN JE EEN KANT-EN-KLARE WERKPLEK


HENSHOF
De inrichting van ons pand is strak en minimalistisch. We houden van opgeruimd. 


KANTOREN
De kantoorruimtes zijn helemaal ingericht, met minimaal twee bureaus, stoelen en kasten. De kantoren hebben zonwering en airco. Heb je specifieke wensen, dan denken we graag met je mee om jouw ideale werkplek te creëren. Er zijn al kantoren vanaf 20 m2.


RECEPTIE
Huur je bij ons een kantoor, dan krijg je onze receptioniste erbij cadeau. Ze is niet alleen jouw aanspreekpunt voor het reilen en zeilen binnen het pand, maar ze zorgt er ook voor dat je gasten vriendelijk en professioneel worden ontvangen. Daarnaast kan ze je een aantal taken uit handen nemen, zoals het aannemen van de telefoon als je er (even) niet bent. Daarnaast hebben we een administratiekantoor dat je kan helpen met je bedrijfsvoering. 


VERGADERRUIMTE
Klanten over de vloer of een presentatie geven? Als huurder kun je gratis gebruikmaken van de algemene vergaderruimte met presentatiemiddelen. Huur je een flexibele werkplek, dan is de vergaderruimte tegen een kleine vergoeding beschikbaar.


FACILITEITEN 
De volgende faciliteiten en diensten zijn inbegrepen:
  • Keuken met koffiemachine, koelkast en vaatwasser 
  • Schoonmaak- en energiekosten 
  • Glasverzekering 
  • Onderhoud aan het pand en de kantoren 
  • Afval- en reinigingsdiensten
  • Internetverbinding/wifi en centrale printer
  • Vaste telefoonlijn (alleen bij huur van een kantoor)
  • Twee vergaderruimtes (4 en 16 personen)

DUIDELIJK
We willen graag dat je je prettig voelt bij HensHof. Daar horen transparante afspraken bij en een heldere huurovereenkomst in begrijpelijke taal. Daarnaast hanteren we een opzegtermijn van 2 maanden.

DOORGROEIEN?
Groeit je bedrijf, dan zijn er bijna altijd mogelijkheden om je kantoorruimte uit te breiden.